Być Kobietą Biznesu, czyli sztuka negocjowania i wyrażania siebie w rozmowach biznesowych

Odbyło się: 11.05.2016r. (środa) – 09:00-16:00

Miejsce: Szczecin – Centrum Szkoleniowo–Rozwojowe Sapientia, ul. Jagiellońska 85, lok. 6

Prowadząca: Grażyna Białopotrowicz

Kim jest Grażyna Białopiotrowicz?

foto_gbNasza prowadząca jest niezwykłą trenerkę biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych. Specjalistką w zakresie kreowania wizerunku i budowania marki własnej osób publicznych. Jest także psychologiem oraz autorką wielu książek.

Szkolenie

Szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnych warsztatów umiejętności interpersonalnych i emocjonalnych. Tematyka sesji – poza zagadnieniami programowymi – będzie odpowiedzią na aktualne potrzeby Uczestniczek szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Do wzięcia udziału w warsztatach zapraszamy Kobiety, które chcą zweryfikować i udoskonalić swoje umiejętności negocjacyjne, poznać najważniejsze zasady wywierania wpływu na zachowania i decyzje rozmówcy podczas rozmowy negocjacyjnej, zweryfikowania i doskonalenia umiejętności rozpoznawania negocjacyjnych gier klientów oraz wzmocnienie motywacji do działania, do własnego rozwoju oraz podnoszenia jakości i skuteczności swojej pracy.

Program szkolenia

1. Wyrażanie siebie, jako jeden z aspektów relacji międzyludzkich, w tym:

• Co decyduje o podejmowanych przez nas działaniach?

• Dlaczego podejmujemy określone decyzje?

• Co sprzyja skuteczności naszych działań?

• Co powoduje, że ograniczamy swoje możliwości współpracy z innymi?

• Jakich słów i zwrotów należy unikać podczas negocjacji?

• Jakie wypowiedzi budują i wzmacniają naszą pozycję w procesie negocjacji

2. Udane negocjacje, czyli jak zabezpieczyć interesy własne oraz firmy

• Przygotowanie się do negocjacji, jako podstawa sukcesu

• Etykieta i zachowanie profesjonalisty podczas negocjacji

• Znaczenie miejsca i czasu negocjacji

• Dobór zespołu negocjacyjnego – zasady

• Negocjacje indywidualne i zespołowe. Negocjacje drogą mailową

• Kompetencje dobrego negocjatora, czyli co jest potrzebne, aby dobrze negocjować?

• Perspektywa współpracy zamiast jednorazowych zysków

3. Jak skutecznie negocjować?

• Proces negocjacji

• Istota i idea negocjacji

• Co jest przedmiotem negocjacji?

• Cele negocjacyjne i ich znaczenie

• Kolejne etapy procesu negocjacyjnego

• Style negocjacyjne

• Jak reagować w trudnych sytuacjach podczas negocjacji?

4. Gry negocjacyjne z elementami strategii wpływu społecznego 

• Klient ma nieograniczony wybór oferty

• Konkurencja ma lepszą ofertę współpracy

• Zasada kontrastu

• Próbny balon

• Pławienie się w odbitym blasku

• Metoda Tomka Sawyer’a i inne